Tuesday 21 August 2012

Tanda-Tanda Girlfriend Curang



O.M.G..!!!!

Banyak-banyak entry boleh ditulis, yang ni pulak di pilih.. hahaha~
Ok la mari straight to the point, sekarang mari kita semak 9 tanda GF korang CURANGGGGG!!! HAHAHAHAHAHAA

1). Melarikan diri
Jika sebelum ini GF anda seorang yang penyayang, manja, suka dibelai tetapi sekarang nak didekati pun anda sudah kena marah, kerap bergaduh walaupun hal yang kecil. Tak mahu lagi meluangkan masa untuk anda, ini petanda besar yang hubungan anda memang jelas bermasalah.

2). Tiada masa untuk anda
GF anda rasa gelisah bila anda cuba bertanya tentang perubahan dalam hubungan anda. Bila ditanya tentang perangai dia,GF anda marah dan tak nak mengaku. Nampak sangat kan?

3). Kawan baru
GF anda ada kawan lelaki baru. Kalau sebelum ini sesiapa sahaja kawan dia mesti si dia memberitahu anda. Tetapi sekarang tidak lagi.

4). Cari gaduh
Kalau anda dan si dia asyik bergaduh dan si dia pula sentiasa nak menang walaupun dalam perkara-perkara yang kecil yang sebelum ini tidak penting untuk diungkit. Usually cheaters feel less guilty about their betrayal when they feel it's justified.

5). Anda tidak penting dalam hidup si dia
Bila GF sudah tak meluangkan masa lagi untuk anda, ia adalah tanda hubungan anda akan tamat tak lama lagi. Mungkin si dia sudah berjumpa orang baru dalam hidupnya.

6). GF tak mahu meluangkan masa untuk family dan rakan anda
Biasanya jika hubungan seseorang itu di peringkat yg serius ( nk btunang/bkahwin ) masa yang ada banyak dihabiskan untuk bakal family @ kawan-kawan yang rapat. Jika dia tak mahu lagi meletakkan diri dalam usaha untuk melihat orang-orang penting dalam kehidupan anda, mungkin dia sedang cuba utk menarik diri daripada hubungan anda.

7). Si dia berpakaian serba cantik tetapi tidak keluar dengan anda
Jangan terkejut jika si dia berpakaian berbeza dari dia keluar dengan anda sebelum ini. Ini mungkin tanda yang si dia nak tarik perhatian orang baru dalam hidupnya.

8). Tidak pernah memberitahu mengenai perancangan dirinya
Pasangan yang open-minded selalunya mereka akan bercerita hari-hari mereka untuk berkongsi jadual mereka. Tetapi jika dia enggan bercakap mengenai jadual dia, ini bermakna mungkin dia tak mahu anda tahu jadualnya.

9). Menyembunyikan telefon
Baik GF@BF jika masing-masing sentiasa menghantar mesej selain anda tanpa membiarkan anda dekat dengan telefonnya ataupun bergayut pada tengah malam dari nombor-nombor yang tak diketahui tanpa pengetahuan anda. Ini mungkin dia sedang cuba menyembunyikan seseorang daripada anda.

So apa tunggu lagi, baik korang siasat gf korang sekarang! hahahahha~

Credit : http://penpatah.blogspot.com

Share:

Recommended Webhosting & Domain Services

HUBUNGI

Sila hubungi saya di:
email : admin@pullbackforextrading.com

ENJIN CARIAN GOOGLE

Arkib

Blog Archive