Tuesday, 23 September 2014

hangout

lama dah snap2 foto ni tp masih blum ada kesempatan nak upload..

16 sept 2014, heppy birhtday kpd cik tunang atau lbh tepat, my future wife! hehehe..
gambar2 koleksi di bawah di ambil dalam tempoh bulan ni.. dan hari ni baru ada masa nak upload! huhu..


banyak duit!! nyummm

kitaorg mmg suka makan..

makan lagi.. dan lagi.. hehee

kek keju dan coklat!

kat memorial park..

kat dataran..

ada ciri2 photografer x? hehehe

tempat lepak kegemaran kami.. old town..

dapat telur yang kembar kat dalamnya..

bisnes online dia dah nak siap..

shopping headset jenama beats! mmg best soundnya..

coklat RM6.70 jer.. so cheap..

coklat macadamia.. nama pun pelik..

makan, music dan heppy.. :)

1st time rasa coklat ni. mmg sedap!

dalam coklat ada coklat lagi.. :)

makan coklat guna fork and spoon.. hehehe

layan cadbury...

lepak kat pizza hut..

sehari sebelum acara citrawarna dan citrarasa..

sbnrnya ini alat pembersihan laptop...

suasana di kemah tengah2 dataran labuan

suasana luar kemah.. huhu.. ramai orang..
 tu jer la aktiviti kitaorang kat sini.. lepak, makan, bisnes dan repeat lg.. hehee.. best...!!
 nnt lepas dah khwin mesti lbh best lagi... plan nak travel pulak la.. hehe

"it's forever, u and me.." :)

i love u..
yg benar,
mohd nasyit
Share:

0 comments:

POST PALING POPULAR

HUBUNGI

Sila hubungi saya di:
email : admin@pullbackforextrading.com
whatsapp: 0168225295


Dapatkan bonus 100% deposit

MOHD NASYIT GAMING

ENJIN CARIAN GOOGLE