Tuesday, 22 October 2013

coretan kisah lalu



Sekarang tepat jam 12:54.. mata ngantuk tp aku masih blum nak tdur..

Harini baru launch minisite dah dapat RM200 daripada... actually 1 sen modal pun tak keluar.. percaya atau x terpulang.. Syukur alhamdulillah kpd Allah masih bermurah mahu memberikan rezkinya kpd hamba-Nya yg angkuh dan sombong ni.. Terima la taubat hamba-Mu ini ya Allah.. :'(

Okey, sempat tadi jenguk blog si dia.. hehehe... sini blog dia cepat klik..
Terlihat 1st post dia..


100% SETUJU. Ya memang tu la hakikatnya.. bila senang mula la sombong kan..
jangan kita mudah smbong dengan kesenangan yang sedikit. nnt Allah tarik balik susah tau.

kat tepi post tu pula.. ada sedikit tulisan ringkas..


Cuba lihat tu, 'persinggahan dunia?',, oh sedih pulak bunyinya.. :'(
BTW ia adalah coretan perjalanan hidupnya dari 1990 hingga sekarang(2013)..

Coretan? wah banyak pulak dia ingat.. nampak sungguh betapa dia menghargai kehidupannya..
So aku pulak mcmna??..

hahaha.. ok sejujurnya aku tak la mau ingat sgt zaman kanak2 tu.. pastu naik ke sekolah menengah pun sama jga.. x byk nak aku ambil tahu sgt pun..

mari kita buat ringkasan tentang suatu masa lalu dalam hidupku ini.. kekeke.. sayu pulak bunyinya...


1988 - Aku lahir tahun ini..
1994 - Tadika di kampung ganggarak
1995 - 2000 - Sekolah rendah kebangsaan lubok temiang
2001 - 2003 - SMK Lajau
2004 - 2005 - S.M Teknik Labuan(kini dikenali sbg Kolej Vokasional)
2006 - PLKN
Disember 2006,2007 & 2008 - IKMKK
2008 - Tamat pengajian. Pastu buat Bisnes jual alat-ganti kereta & Car wash.
2009 - Bisnes cendawan tiram kelabu
Julai 2009 - Full time trader dan Internet marketing sampai harini..

Okey tu jer serba ringkas..

nak tulis panjang-panjang pun takde juga bestnya.. hehehe



ok sampai sini dlu.

Sekian wassalam.
-nasyit-






Share:

2 comments:

Sofinah Lamudin said...

I love you my fiancee... :)

I love our "persinggahan di dunia" paling last. same! I love it you know.. very much ^_^ (oke see how minion lompat2 when happy ? me much than that.. hehe)

Don't hate it, love it oke.. just change apa yg ptt change #TheSecret.

I love you very much my partner of my life :) Muah Muah! <3

Nasyit Nazz said...

I Love You too.. thx sbb bg support dan memahami.. :)

BTW, okey i will.. make it better for future! <3

your love.

POST PALING POPULAR

HUBUNGI

Sila hubungi saya di:
email : admin@pullbackforextrading.com
whatsapp: 0168225295


MOHD NASYIT GAMING