Monday, 25 November 2013

Wanita dan Kanak-kanak



Korang nak tak klu sy bocorkan 1 rahasia.. Rahasia wanita.. hehee... Tentang macamna nak tackle hati pempuan yang sebenar-benarnya dan dijamin 100% berkesan?

NAK TAK?? hehehe... ok kalau nak,...

Rahsianya adalah...

"Layanlah wanita itu sepertimana melayan kanak-kanak kerana sifat wanita itu hampir kepada kanak-kanak.."


Korang rasa mcmna sifat kanak-kanak ni agaknya? Kanak-kanak xkan la pemarah, tegas dan serius kan... hehehe.... kanak-kanak sudah tentu suka diberi perhatian, dimanjakan dan disayang-sayang selalu... Kalau nak tahu mcm tu la lbh kurang jga sifat seorang wanita juga.. ^_^

Well, aku bukan saja-saja nak cakap ni tapi aku belajar dari khutbah jumaat minggu lepas.. hehehe...

So layan la wanita korang seperti korang melayan karenah kanak-kanak. InshaAllah cair hatinya.


amin..

Yang benar,
Mohd Nasyit
Share:

2 comments:

Sofinah Lamudin said...

macam.macam......macam tau tau je macam tau tau je....


*habis jadi tredmark kat mana*

yeke?yeke? kekekeke :D

Selamat malam. Tidur nyenyak... :)

Unknown said...

selamat malam dan tidur nyenyak2 juga.. :)

POST PALING POPULAR

HUBUNGI

Sila hubungi saya di:
email : admin@pullbackforextrading.com
whatsapp: 0168225295


Dapatkan bonus 100% deposit

MOHD NASYIT GAMING

ENJIN CARIAN GOOGLE

Arkib

Blog Archive