Monday, 5 August 2013

Ramadhan hari ke-26

Assalam readers yg dihormati.

Hari dah masuk hari ke-26, bermaksud tinggal berberapa hari saja lg untuk tibanya syawal.

Alhamdulillah..

Selepas syawal nanti pulak tiba giliran hari kemerdekaan pada tarikh 31 ogos 2013.

Aktiviti hari ini?

Tak banyak aktiviti yg dilakukan hari ini memandangkan sibuk dgn persiapan menghias rumah selain memasang lampu pelita diluar rumah. Rumah pun dah siap cat dan tinggal pasang lampu kelip-kelip saja lagi.. :-)

Hari ni adalah hari hujung minggu jadi kelihatan agak kurang org di bandar mgkin sbb nak berehat2 kat rumah bersama keluarga yg tersayang agaknya.

Seperti biasa sy akan hangout bersama cik tersayang sebelum berbuka. Kali ni berbuka kat rumah sy bersama family. suasana agak best jga dgn telatah anak buah yg nakal tu.

Sahur bersama..

Pada waktu entry ini ditulis, skrg jam menunjukkan jam 3.25 am jam PC sy. kejap lg sy dan cik sofie juga bersama dua rakan yg lain akan bersahur bersama2.. lokasi kali ni mybe kat kfc.. hehehe....

Okey lah, nak bersiap dulu..
Hingga ke entry yg seterusnya.

sekian,
wassalam.

-mohdnasyit & sofie-


Share:

0 comments:

POST PALING POPULAR

HUBUNGI

Sila hubungi saya di:
email : admin@pullbackforextrading.com
whatsapp: 0168225295


Dapatkan bonus 100% deposit

MOHD NASYIT GAMING

ENJIN CARIAN GOOGLE