Tuesday, 13 August 2013

raya ke-2, ke-3 dan seterusnya

Assalammualaikum wbt.
Alhamdulillah...


Harini dah masuk hari raya ke-4.. sekarang baru ada mood sikit nak update. bukanlah malas tapi sebab sibuk fokus akan hal lain so takde masa pulak nak update entry kat sini.. hehehe...

Raya kali ni dapat berpeluang meraikannya bersama rakan2 cik tunang..
latar belakang mereka ni ada yg bekas rakan kerja dan rakan kelas di sekolah lama dulu. Saya ikut jer beraya. apa-apa pun mereka memang sporting juga lah orangnya.! :-)















Ada banyak lagi koleksi gambar-gambar ni. Tapi bukanlah saya yang snap yer. Tu cik tunang yg rajin ambil gambar. Saya? oh saya asyik dengan makan saja.. hahaha...

ok lah, dah lewat ni terasa mengantuk pulak.

apa-apapun raya tahun ni memang jauh berbeza berbanding sebelumnya. ini adalah kerana kehadiran insan teristimewa iaitu cik sofie!!! yeahhh....

thanks cik sayang.. :)

ok la sampai sini dahulu yer..

sekian selamat malam..

-nazz-

Share:

2 comments:

Sofinah Lamudin said...

pengsan kucing tu oleh Encik tunang :p

Unknown said...

hehehehe.. ia mmg boleh baring ba sbb tu la....

POST PALING POPULAR

HUBUNGI

Sila hubungi saya di:
email : admin@pullbackforextrading.com
whatsapp: 0168225295


Dapatkan bonus 100% deposit

MOHD NASYIT GAMING

ENJIN CARIAN GOOGLE