Friday 24 August 2012

Zed Zaidi Selar Program Ulang Tayang & Lambakan Iklan Di Astro

Zed zaidi kini kembali beraksi! yeahahahahaaaa!!!!!

 

Zed Zaidi strikes again. Itulah tajuk artikel terbaru TMZ kalau Presiden Persatuan Seniman ini bergiat aktif di Hollywood. Dan, ya Zed Zaidi kembali dengan isu terkini.
Awal malam tadi, melalui akaun Twitter peribadi Zed Zaidi meluahkan rasa kurang senang dengan amalam tayangan yang di’gunapakai pihak Astro sejak akhir akhir ini.
“Astro hendak untung lebih. Sudah’lah bayar mahal setiap bulan, rancangan dari AXN, HBO, Max, Fox & lain lain semua di’ulang tayang jutaan kali — ada iklan lagi,” tulis beliau.
Seterusnya Zed Zaidi menulis amalan Astro yang mengulang tayang program raya tahun tahun lepas & tiada rancangan baru kerana ingin mengurangkan kos penerbitan.
Tindakan Astro itu menyebabkan Zed Zaidi mula persoalkan royalti kepada artis yang terlibat dengan program yang di’ulang tayang saban tahun ini — “…royalti artis bagaimana?”
Terdahulu, Zed Zaidi mengeluarkan satu kenyataan juga melalui Twitter beliau berkenaan Randy Pangalila yang di’dakwa telah bekerja di Malaysia tidak mengikut prosedur.
Kebetulan juga program Aidilfitri yang di’sertai Randy Pangalila di’siarkan menerusi salah satu saluran Astro baru baru ini & Seniman turut meminta Datuk Seri Dr Rais Yatim untuk menyiasat perkara ini.
 

CREDIT : rotikaya

PS: Yeah mamat bernama Zed ni mmg luar biasa setelah popular kerana mengkritik Aaron aziz.
Share:

Recommended Webhosting & Domain Services

HUBUNGI

Sila hubungi saya di:
email : admin@pullbackforextrading.com

ENJIN CARIAN GOOGLE

Arkib

Blog Archive